Jesteś tutaj: aptekagrand.pl > Przepisy > Omlet – dieta siłownia

Omlet – dieta siłownia

Omlet to pyszne i proste śniadanie. Wzbogacony o różne ciekawe dodatki może stać się również bardziej wyrafinowany. Omlet – dieta siłownia Przepis na klasyczny omlet jest bardzo prosty.

Do przygotowania jednego omletu potrzeba: dwóch jaj, 1 łyżki zimnej wody, 1-2 łyżek masła oraz soli i pieprzu do smaku. Jajka należy dokładnie rozbić, dodać wodę oraz przyprawy. Przygotowaną w ten sposób masę należy wlać na średnio rozgrzaną patelnię z roztopionym masłem. Omlet należy smażyć na dużym ogniu. Omlet – dieta siłownia Kiedy brzegi się zetną należy je podważać, tak żeby płynna masa spłynęła na dno. Omlet z takiej ilość składników należy smażyć najwyżej dwie minuty. Składniki, które chcemy wykorzystać jako nadzienie należy rozłożyć na jednej połowie omletu, a następnie w trakcie zsuwania go z patelni przykryć drugą połową. Dodatki można także smażyć razem z omletem i podać go w formie placka.

Ilość dodatków do omletów jest praktycznie nieskończona.  Można przygotować omlet ze szpinakiem, pomidorami czy krewetkami. Omlet – dieta siłownia Wszystko zależy od wyobraźni i upodobań kulinarnych.

 

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.