Jesteś tutaj: aptekagrand.pl > Rodzaje diet > Dieta koktajlowa – wady i zalety

Dieta koktajlowa – wady i zalety

Dieta koktajlowa jest typowym przykładem diety płynnej. Dieta koktajlowa – wady i zalety Jadłospis opiera się wyłącznie na koktajlach, których należy spożywać w ilości około 5 – 6 dziennie. Należy przy tym dodać, że koktajle powinny mieć nie więcej niż 300 – 400 ml objętości oraz maksymalnie 250 – 300 kcal. W przeciwnym razie dieta nie przyniesie rezultatów. Koktajle można przyrządzać na bazie kefiru, maślanki lub samych owoców i warzyw. Wybór składników należy do osoby stosującej dietę, co wpływa korzystnie na jej przestrzeganie. Dieta koktajlowa – wady i zalety Można wybrać koktajle, które odpowiadają smakowym gustom. Dieta koktajlowa pomaga oczyścić organizm z toksyn i resztek niestrawionego pokarmu zalegających w jelitach. Umożliwia także spalanie tłuszczu. Jeżeli jest prawidłowo skomponowana i wspomagana suplementacją witaminową i mineralną można stosować ją nawet do 7 – 8 tygodni. Dieta koktajlowa jest lekkostrawna, niemniej nie powinny stosować jej kobiety w okresie ciąży w matki karmiące piersią. Dieta koktajlowa – wady i zalety Dieta koktajlowa nie jest wskazana dla osób pracujących fizycznie oraz dla dzieci i młodzieży poniżej 18. roku życia. Dostarcza ona zbyt mało kalorii.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.